torsdag 16 september 2010

Så mycket både gott och ont..

Oj oj vad mycket det är nu.. å då snackar vi inte om mitt skitvirus from hell! Nä STORA saker!
Graviditeter, uppbrott i förhållanden, och bebisar som ser dagen ljus!
Jag tänker inte skriva några namn här i bloggen, för det är inte min sak att informera omvärlden om dessa saker.. men jag måste bara få skriva av mig lite..
Ena stunden rinner tårar av lycka när jag får reda på att en VÄN är gravid! Blir sååå glad för hennes skull. I nästa sekund gråter jag av sorg för att jag får reda på att någon mycket nära mig har avslutat sitt förhållande..
Å så idag får man ett litet sms att en liten tös är född i morse. snyft snyft igen!
Lycka å sorg å lycka igen! Vill stötta ALLA i det de går igenom men vet inte hur! Men de vet att jag finns här!

2 kommentarer: