måndag 6 september 2010

lite trött å seg!

Hela familjen Wendel är snuviga.. inte alls dödligt , men vi är allmänt sega!
Men för Melwins skull så försöker vi inte bli helt försoffade.. Igår var vi ute i trädgården å trimmade ett av äppelträden. Idag ska vi ge oss på det sista! Micke vill även ge sig på plommonträdet men jag försöker få in i hans huvud att man inte ska beskära "stenfrukter" så ofta!! Men han vill inte lyssna!

Det var länge sen jag skrev dessa orden.. ni kanske har saknat dem.. MELWIN HÅLLER PÅ ATT FÅ TÄNDER! :)  Det gör att han sover sämre.. det plus snuva.. DET betyder DÅLIG sömn för oss alla!
Funderade inatt på hur en så liten kille kan ta sååå stor plats i sängen.. han knölar typ ut både mig å Micke ur sängen..
Vet inte riktig vad jag ska göra just nu åt min trötthet.. den är extrem.. vet att jag har lätt att "gå ner mig" på hösten.. har lätt att bli deppig och få ångest då.. men jag gillar inte hur det känns just nu. Mycket dubbelslag på hjärtat, hög puls och som sagt jag är sååå trött! Ska pallra mig ner till farbror doktorn! :(

Detta blev ett huller-om -buller-inlägg.. Haha! men så kan det va ibland! Nu ska jag gå och starta en maskin med tvätt så Melwin har kläder till Dagis i morrn..

1 kommentar: