lördag 12 juni 2010

mensöverkänslig!?

Jo visst är det kanske överdrivet att bli ledsen för att ens sambo tar extrajobb en kväll..

MEN!!! Så här upplever jag det!
Det är Lördag och vi har haft mina föräldrar och min mormor här på fika.. de firade min födelsedag.
Jag njuter av att vi är lediga och längtar till kvällen när Melwin somnat.. då skulle jag å min älskling se på film å mysa. Jag skulle få sovmorgon i morrn och vi skulle ha en familjdag tillsammans innan Micke börjar jobba på måndag. Han har en tråkig vecka med låååååånga arbetsdagar (6-18) Dessa veckor hinner vi knappt ses!

Men så ringer Mikes chef och vill att Micke ska jobba i morgon oxå 6-18.. ja säger Micke glatt..

Suck... så nu ska han snart sova och jag får sitta här ensam... är jag löjlig? ja kanske.. men jag vill bara va med honom.. är det fel? näää!

1 kommentar: