söndag 20 juni 2010

heart on my sleeve!

De som känner mig väl vet att jag är en känslomänniska! Jag har lätt till både ilska, skratt å gråt! Åh de senaste dagarna har jag tänk mycket.. tänkt på alla de jag saknar i mitt liv.. Gamla vänner som jag träffar för sällan,vänner som jag aldrig träffar längre och  familjemedlemmar som gått bort mm mm. Undrar oxå om de saknar mig?
När jag väl släppt in någon i mitt hjärta så är de där för alltid! Så är det bara! Åh jag vet att man inte kan ha ALLA kvar i sitt liv för alltid.. men ibland skulle jag vilja ha en tidsmaskin som kunde föra mig tillbaka i tiden.. till särskilda tillfällen som gav mig så mycket! Så mycket glädje å kärlek! :)
Jag antar att jag ska skatta mig lycklig som har har så många lyckliga minnen...
Så tack till alla som gett mig glädje och till de som ger mig det nu! :) Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar