onsdag 2 november 2011

Ett litet inlägg..

Vet fortfarande inte om jag ska ha bloggen kvar.. men idag ville jag skriva!
Är gravid i v.36+4! Jag har inte hängt med! Vi har haft så mycket med renoveringar, sjukdommar, livet med Melle osv att jag inte alls har haft tid att tänka på vad som komma skall! Ibland kommer det bara över mig! Jag blir mamma igen om bara några veckor!!!!
Åh nu senaste kvällarna så har jag fått så mycket tankar! Hur kommer det att gå denna gången! Hur kommer Melle ta allt! Vem är den lilla personen i min mage!? Hur fan gör man när man har TVÅ barn? Hjälp lixom!? ;)
Hur gör alla andra!?
Mår rätt bra psykiskt, men det är värre fysiskt denna graviditet! Jag har ONT i fogarna och får konstiga SMÄRTSAMMA "håll" på höger sida om gravidmagen! Det räcker med den lilla promenaden till dagis med Melle för att jag ska få skitont! Plus att jag är såååååå trött! Jag snarkar tydligen så mycket att jag får andningsuppehåll  på nätterna enligt min man! :( Så jag vaknar aldrig utvilad eftersom jag får syrebrist!  Lägg sen tilll kissandet och lite halsbränna så har man ganska tuffa nätter! Men jag hoppas detta ger sig när bebben är född! Annars blir det syresmask eller nått!
Jaja nog med gnäll! Jag behövde bara skriva av mig! Vet inte ens om någon kommer läsa detta! ;)

2 kommentarer:

  1. Neej, klart du ska ha kvar bloggen. :) Snart kommer ju plutten och då vill vi ha uppdatering. Hinnsmed gör det alltid. ;)

    SvaraRadera
  2. åh jag undrar också hur det är att ha två barn, har ett barn än så länge och jag förstår att när vi väl skaffar ett syskon så kommer man få mindre tid till - allt! All lycka med resten av graviditeten nu!

    SvaraRadera