lördag 21 maj 2011

Kräksjuk bitterfitta!

Jaha ja.. sköna maj kom med lite kräksjuka! :( Som tur är så är det bara jag som fått det! (än, peppar peppar) Känner mig allmänt nere och vill krypa in under en sten och stanna där!! Det känns inte heller kul att vara hemma från jobbet för andra gången på tre veckor!! Men vad ska jag göra liksom!

Nyss så gick det en grupp med glada ungdomar förbi utanför.. De skulle helt klart på fest i sommarsolen.. OCH jag blev AVIS!!!!! Jag ville släppa all tvätt, all städning, matplanering, magsjukesanering mm och bara följa med dem och vara 20 jag oxå!!! Följa med och festa.. njuta av Lördagskvällen med roliga vänner och inte kolla på klockan en enda gång!! Så är det!!
(Åh nej jag ångrar inget i mitt liv och jag ÄLSKAR min familj!!!! Skulle ALDRIG byta bort dem!)

Känns så bara för att jag är lite svag .. är ledsen för att min man jobbar natt för tredje helgen i rad och för att jag inte känner mig nöjd med mig själv just nu!!!! Vill såå mycket, men tiden bara går!

Hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar