söndag 6 mars 2011

Söndag..

En SÅN Söndag! :( mitt humör är inte på topp! Micke ska jobba natt och Melle har fått feber och hans hosta är tillbaka! Men han är som tur är pigg!
Jag kommer nog aldrig vänja mig vid det här med Mickes nattshift! Alltså det är inte ATT han jobbar natt utan hur dagen4 bli innan han åker! Den är stressig och konstig och vi måste äta mat tidigare än vi brukar.. Micke kastar i sig maten och Melwin känner så klart av detta! Så han kan inte sitta still.. Jag blir irriterad och fräser åt Micke! Ja det blir helt enkelt pannkaka av det hela! Sen strax efter 17 så sticker Micke och sen ses vi bara mellan 14.30 och 17 dagen därpå igen..  Så nu har jag gnällt färdigt! ;)

Nu glada nyheter! den 3/3 kl 15.30 föddes våra vänner Stina och Jimmys andra son Ilon! :) Har sett honom på bild å han är såååååå söt! Grattis vänner!

Å solen har visat sig i flera dagar nu! :)   Så det går åt rätt håll! Lääängtar till våren!

1 kommentar:

  1. Ni kommer säkert att hitta en rutin för nattskiften också, det kanske bara tar lite extra tid. Kanske ni får sätta er ner och försöka hitta nån rutin för de dagarna så ni kan få lite middagsro tillsammans.

    Styrkekramar till dig!

    SvaraRadera