måndag 7 februari 2011

så kan en natt också vara....

I morse när jag titttade mig i spegeln så såg jag en ZOMBIE! Inte för att jag brukar se en vacker varelse annars.. men idag var det extremt!
Jag åkte in till akutmottagningen på Oxbacken i Västerås igår. Var livrädd för att jag höll på att få lunginflammation! Men som tur är så hade jag "bara" luftrörskatarr. Jag fick hostmedicin utskriven å så fick jag åka hem!
Jag kom hem ca 22.30 och kom sen inte i säng förrän kl 00! Å då tog ju hostan fart som vanligt när man lägger sig ner! :( Vet inte när jag somnade men jag vaknade igen av att Melwin gnydde "mamma, mamma" "aj"! Jag la på honom täcket igen och strök lite på honom.. han somnade om (en sekund!) Men sen höll han på så mellan 2-4. Knölade och gnydde! Hoppas INTE han oxå ska bli dålig igen!!!!
När han väl somnade djupt igen så tog min hosta fart igen!!! Så jag var vaken när min man gick upp för att åka till jobbet kl 5! Å så ville min son upp kl 8! Så nu sitter jag här och undrar hur jag ska få denna dagen att gå och hur jag ska underhålla min son utan att somna sittande! Host host host!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar