tisdag 17 augusti 2010

Herr och fru Wendel!

Nu är det klart! :) Vi är man och hustru! Efter 13 år tillsammans! Jag är sååååå lycklig! Det är dock lite sorgligt att allt är över! Haha! Man laddade så på alla vis å så på bara en dag så är det över! Allt ska plötsligt bli vardag igen.. ingen mer prinsessklänning och inge mer fest och firande! Konstigt!

Men som sagt.. jag är så lycklig! Dagen var helt fantastisk! Jag blir rörd till tårar bara jag tänker på den! Familj å vänner, sol, fest och KÄRLEK!!!!!

Allt började kl 10 när min moster kom för att börja med mitt hår! Samtidigt kom min svägerska för att göra min brudbukett...
Tre timmar senare fixade jag mitt smink och hoppade i min svarta klänning. Sen bar det iväg till Folkets park för fotografering.. Underbara Stina som varit sjuk dagen innan ställde ändå upp som fotograf! :) Plötsligt var det dags.. kl var kvart i tre... Då kom fjärilarna i magen på allvar!!
Kl 15 stannade vi bilen utanför vårt hus.. jag såg alla som stod och väntade på oss.. fick klumpar i magen!
Så började Camilla spela och sjunga Kärleksvisan.. showtime!!!

Trodde jag skulle kunna hålla tårarna tillbaka, men så såg jag hur många av gästerna grät! Då var det kört! Visste inte var jag skulle titta! haha! Alla känslor stormade runt i kroppen på mig! :)

Vigselakten var lagom lång och vi fick oss alla ett gott skratt för min älskade man hade lite för bråttom att säga JA!
Sen kramar och tårar..
Sen en åktur i en grymt snygg bil runt i Hallstahammar medans alla tog sig till festlokalen!

Väl där blev det en skål och sen flöt kvällen på med god mat och dryck! EN UNDERBAR KVÄLL!!!!

Jag har ännu inga bilder.. men jag lovar att det kommer!
/ Fru Wendel!

2 kommentarer:

  1. Helt enkelt en underbar dag! Älskar dig gumman! <3

    SvaraRadera
  2. ååh, jag blev tårögd när jag läste det här. Inget speciellt egentligen, men jag blev rörd, hihi. :):) Är jätte glad för eran skulle och jag vil se massa, mass bilder sen och filmklipp om det finns!!! :):):)

    SvaraRadera